Pretraživanje

Brza izrada softvera po mjeri

|
Autor: Administrator

Brza izrada softvera po mjeri kupca

Izjava klijenta:
"Vaš novi S2D modul za izvještavanje je vrlo praktičan alat za strukturiranje i brzu analizu podataka. Integracija s MS Excelom je također praktična jer omogućava fleksibilnost u daljnjoj obradi podataka."
Končar - Metalne konstrukcije d.d., Mario Orač, dipl. ing., Član Uprave
 

Vjerojatno ste često u prilici koristiti Excel ili Word obrasce u poslovnim obradama. Nažalost, pretraživanje, obrada i prezentacija podataka unešenih kroz brojne datoteke je otežana, a podaci nekonzistentni.

Tvrtka ININ iz Vaših postojećih dokumenata kreira aplikaciju koja svoje podatke sprema u centraliziranu bazu podataka uz mogućnost paralelnog unosa sa više lokacija, jednostavnog pristupa svim unešenim podacima, zaštite podataka sukladno pravima, pa čak i kreiranja radnih zadataka za popunjavanje pojedinih dokumenata.

Na ovaj način se višestruko ubrzava i pojednostavljuje informatizacija poslovnih procesa zadržavajući postojeći izgled i funkcionalnost Vaših dokumenata! 

  1. Pošaljite Excel/Word datoteke koje koristite u poslovanju za unos podataka sa skiciranom vezom između dokumenata (ako postoji)
  2. Po potrebi će Vas kontaktirati naš voditelj sektora razvoja aplikacija kako bi usuglasili zahtjev i vidjeli tehničke pretpostavke i broj licenci.
  3. Služba komercijale će Vam poslati Ponudu sa cijenom i rokom izrade aplikacije na temelju zaprimljenih materijala.
  4. Ukoliko Vam ponuda odgovara, pošaljite Narudžbu za izradu ponuđenog softvera.
  5. Za vrijeme izrade moguće su dodatne konzultacije s Vama. Nakon izrade programa kontaktirat će Vas odjel podrške korisnicima s uputama za probno korištenje.
  6. Probno korištenje aplikacije u pravilu traje do 14 dana. Podaci se nalaze na našim serverima, a Vi im pristupate preko Interneta.
  7. Ukoliko ste zadovoljni s radom aplikacije, potpisujete dokument o primopredaji. Nakon toga naše kolege udaljenim pristupom preko Interneta instaliraju aplikaciju na Vašim ili našim serverima, ovisno od vrste Ponude/Narudžbe i to je to! Vaše poslovanje spremno je za benefite korištenjem novog softvera!
  8. Za Vaš softver možete naručiti održavanje koje obuhvaća telefonske konzultacije, Skype podršku i ponovnu instalaciju u slučaju ispada Vašeg servera. Također, ukoliko vremenom procijenite da bi se mogle ubaciti još neke funkcionalnosti ili izvješća, moguće je naručiti dorade softvera.
|
Autor: Administrator

SpreadSheet2Database

Brza izrada softvera po mjeri : SpreadSheet2DatabaseSpreadSheet to database S2D

Dvadesetogodišnja praksa u projektiranju, izradi i implementaciji preko 70 različitih programskih rješenja pokazala je neophodnim imati mogućnost brzog razvoja programskih modula koji izgledom i funkcionalnošću podržavaju postojeće specifične programske obrade. Sektor za rapidni razvoj softverske podrške koristi alate razvijene u ININ-u za opis poslovnih procesa i preuzimanje logike obrada opisane u npr. Excelu. Zahvaljujući ovakvom pristupu Naručitelj dobiva u vrlo kratkom roku na uvid i mogućnost probnog rada naručene aplikacije.

Ovakav pristup višestruko ubrzava i pojednostavljuje informatizaciju poslovnih procesa zadržavajući postojeći izgled i funkcionalnost originalnih dokumenata!

Primjer: Naručitelj za sustav kontrole kvalitete koristi 104 različita Excel i Word dokumenata od kojih pojedini imaju i do 20tak stranica sa više od 800 različitih vrijednosti (kolona, atributa) po dokumentu. Procjena je da bi klasičnim metodama programiranja izrada unosa i izvješća za ovaj sektor trajalo oko 10 mjeseci uz značajno odstupanje u izgledu unosa i ispisa. Primjenom metodologije za rapidni razvoj aplikacija i alata „spreadsheet2database" ovaj podsustav je implementiran u roku od 2 mjeseca uz zadržavanje izgleda originalnih dokumenata i izradu propisanih statističkih izvješća.

Ovakvim portiranjem rješava se brza i efikasna informatizacija poslovnih procesa omogućujući:

  • Unos, kontrolu i ispis  podataka kroz pregledno i originalno sučelje u bazu podataka
  • Paralelni unos podataka s više radnih stanica uz hijerarhijsku zaštitu podataka/dokumenata
  • Izradu izvješća nad svim unešenim podacima podacima
  • Pretraživanje svih dokumenata po vrijednostima iz „ćelija“
  • Jednostavnu ugradnju poziva pomoćnih tablica, validacija i alarma 

Namijenjeno: Proizvodnim i uslužnim tvrtkama, Uredskom poslovanju, Kontrolingu, Laboratorijima, Sektorima osiguranja kvalitete, Sektorima prodaje, Praćenju proizvodnje, Projektnim i obrazovnim ustanovama, Bankama i osiguravajućim društvima, Istraživanju tržišta (...)

Naši djelatnici znaju kako efikasno i brzo od Vaših Excel (Word, PDF) dokumenata napraviti robusne aplikacije za masovni unos podataka i kvalitetno izvješćivanje.