• Anita Đurašinović

Primjena modula eRačun u poslovanju tvrtke Samoborka d.d.



Od 01.07.2019. slanje i zaprimanje eRačuna od strane javnih ustanova je obvezno. Ovo obvezuje i sva poduzeća koja s javnim ustanovama posluju na korištenje eRačuna. Korištenje eRačuna u poslovanju s drugim poduzećima nije obvezno. Ali olakšava poslovanje: štedi vrijeme i novac.

Od 01.07.2019. slanje i zaprimanje eRačuna od strane javnih ustanova je obvezno.

Tvrtka Samoborka d.d. jedan je od naših korisnika modula eRačun. Bavi se proizvodnjom žbuka, fasada, mortova, ljepila, betonskih proizvoda, proizvoda za hidroizolaciju i sanaciju. Pročitajte kako je modul eRačun pomogao njima u poslovanju.

1. Kako Vam je modul eRačuni pomogao u poslovanju?


Omogućio nam je brže i jeftinije slanje elektroničkih računa našim strankama odmah nakon otpreme proizvoda.

I stranke su zadovoljne s bržim načinom razmjene prodajnih dokumenata osobito ako te stranke uključuju naše proizvode u uslugu koju nude trećim stranama.


Omogućio nam je brže i jeftinije slanje elektroničkih računa našim strankama odmah nakon otpreme proizvoda.

2. Kako ste se odlučili za modul eRačun?


Imali smo potrebu slati račune javnim firmama u elektroničkom formatu sukladno Zakonu o elektroničkoj ispravi, Zakonu o elektroničkom potpisu i Pravilniku o PDV-u, pa smo odabrali tvrtku Moj-eRačun kao pružatelj takvih usluga, a ININ je kroz modul eRačuni povezao našu ERP aplikaciju sa sučeljem tog pružatelja te integrirao ostalu potrebnu funkcionalnost za administriranje eRačuna.

ININ je kroz modul eRačuni povezao našu ERP aplikaciju sa sučeljem tog pružatelja te integrirao ostalu potrebnu funkcionalnost za administriranje eRačuna.

3. Je li Vam prelazak na eRačune ubrzao način poslovanja? Ako je odgovor da, kako?


Da, ubrzao je. Umjesto slanja računa strankama standardnom poštom, slanje elektroničkih računa je višestruko brže, uz manje troškova, bez potrebe za dodatnom ručnom manipulacijom pri slanju pošte, administracija i pregled poslanih računa je jednostavnije.


Umjesto slanja računa strankama standardnom poštom, slanje elektroničkih računa je višestruko brže, uz manje troškova,...

4. Biste li preporučili drugima prelazak na eRačune?


Da, svakako.


5. Biste li voljeli da ste raspolagali određenim informacijama prije nego što ste se odlučili za prelazak na eRačune?

Većina informacija je bila raspoloživa, bilo na netu, od pružatelja usluga ili od strane ININ-a . Ostale informacije su one koje se uvijek pojave u stvarnom, svakodnevnom radu ali nisu takve naravi koje bi utjecale na donošenje drugačije odluke vezane uz prelazak na eRačune.

eRačuni ubrzavaju poslovanje i snižavaju troškove. Zanima Vas kako funkcionira modul eRačun? Zatražite više informacija i pošaljite upit na inin@inin.hr